CONTUL MEU

CUM VA PUTETI INREGISTRA PE CROM14

Pentru crearea unui cont se introduce adresa de e-mail cu care doriti sa va inregistrati in magazinul CROM14. Apoi, se seteaza o parola si se creaza contul personal. Se completeaza numele si prenumele si se alege o parola cat mai sigura. Consultati Termenii si Conditiile site-ului pentru informatii care iti vor fi de folos la viitoarele tale comenzi pe site-ul CROM14. Nu uitati sa va abonati la newsletter-ul nostru pentru a afla detalii despre toate ofertele momentului! In momentul in care vei apasa butonul “Continua”, contul tau va fi creat automat si va vom trimite si un e-mail pe adresa pe care ne-ati oferit-o in primul pas.

CUM VA PUTETI MODIFICA DATELE PERSONALE

Intrati pe pagina Setari din sectiunea Contul meu. Aici puteti sa va actualizati numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici va puteti modifica parola.

CUM VA PUTETI MODIFICA ADRESA DE EMAIL

1. Autentificativa in contul cu adresa de e-mail si parola folosita la inregistrarea contului.
2. Accesati optiunea Modifica adresa de e-mail din pagina de Setari.
3. Introduceti noua adresa de e-mail si confirmati modificarea prin introducerea parolei contului dvs.
4. Imediat dupa salvarea adresei de e-mail, veti primi un mesaj cu instructiuni pe noua adresa pentru a confirma modificarea.
5. Confirmati modificarea adresei de e-mail prin introducerea parolei de cont.
Veti primi confirmarea schimbarii adresei asociate contului dvs CROM14 pe ambele adrese de e-mail.

CUM VA PUTETI MODIFICA ADRRESA DE LIVRARE

1. Autentificativa in contul dumneavoastra.
2. Accesati sectiunea Adrese direct din contul dvs si puteti adauga o adresa noua sau puteti modifica/sterge o adresa deja utilizata.

CUM PUTETI SA VA RESETATI PAROLA CONTULUI DUMNEAVOASTRA?

Introduceti adresa de e-mail, in primul pas al procesului de logare. Al doilea pas va afisa optiunea “Ai uitat parola?” cu ajutorul careia veti putea sa recapatati accesul in cadrul contului. In momentul in care o veti accesa, va vom trimite automat un mesaj cu instructiunile de resetare pe adresa de e-mail pe care ati inscris-o in primul pas. Dupa ce veti accesa link-ul din e-mail, prin completarea si confirmarea noii dvs parole veti putea sa accesati contul dvs CROM14.

CE TREBUIE SA FACETI SA NU MAI PRIMITI ALERTE

Intrati pe pagina “Personalizeaza” din sectiunea Contul meu. Aici puteti modifica optiunile dvs pentru newsletterele si alertele pe care doriti sa le primiti de la noi.

COMENZI

CUM COMAND ONLINE

Cautati produsul dorit: puteti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga. Adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”
Puteti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite. Verificati comanda! Dupa adaugarea fiecarui produs, sunteti directionat automat in cosul de cumparaturi, unde puteti sa revedeti lista produselor selectate, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate.

DETALII FACTURARE SI LIVRARE COMANDA

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectati detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata (ridicare personala din showroom sau livrare prin curier). Nu uitati sa cititi termenii si conditiile si sa bifati casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile CROM14” inainte de a trimite comanda. Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizeaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton veti primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

CUM PLATESC

Metodele de plata pentru comenzile plasate pe site-ul CROM14 sunt: plata ramburs, plata prin transfer bancar, plata in showroom (card bancar). Platile se va face doar in RON.

CE SEMNIFICA UN SINGUR PRET AFISAT PE PAGINA UNUI PRODUS?

Produsele pentru care este afisat un singur pret, sunt produse care fac parte din colectiile de sezon si care sunt comercializate la pret intreg (fara discount).

UN PRODUS PE CARE MI-L DOREAM NU MAI ESTE IN STOC, CE FAC?

Numarul de produse pe care-l producem este limitat. Dar, in cazul in care se inregistreaza anulari si retururi, stocul produselor se actualizeaza pe site in maximum 24h. Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la telefoanele indicate in datele de contact.

CUM POT SA AFLU DACA PRODUSUL PE CARE DORESC SA-L COMAND SE POTRIVESTE CA MARIME?

In pagina de produs vei regasi TABELUL DE MASURI. Aici poti sa identifici marimea potrivita. La cea mai mare parte din produsele afisate noi adaugam o schita a produsului care include detalii in legatura cu dimensiunile produsului. Va rugam sa va masurati cu atentie inainte sa comandati produsul pentru a evita returul produsului. Pentru anumite produse vom specifica tipul de silueta pentru care sunt recomandate. Daca aveti intrebari suplimentare, puteti lua legatura cu noi la numarul de telefon 0740008016, 0730423670 sau pe adresa de email office@crom14.ro.

POT COMANDA UN PRODUS SI PRIN TELEFON?

Comenzile se pot face online, insa poti apela numarul de telefon 0740008016, 0730423670 atunci cand exista nelamuriri.

POT ANULA O COMANDA?

Puteti anula comanda direct din contul dvs, de pe site. Intra in „Contul meu”, sectiunea „Comenzi” si apasa butonul „Vizualizeaza”. In partea de jos a paginii de comanda vei gasi optiunea „Anulare comanda”.

Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 24 de ore de la data plasarii acesteia.

POT COMANDA SI DIN AFARA TARII?

Comenzile facute pe www.crom14.ro sunt livrate doar in Romania.

COSTURI SI LIVRARE

CUM SE FACE LIVRAREA?

Livrarea se face prin Curier (FAN CURIER sau SAMEDAY) si prin ridicare din Showroom. Riscul transportului este asumat de CROM14. In cazul in care doriti ca livrarea sa se faca printr-un alt serviciu de curierat, va rugam sa ne notificati la datele de contact inscrive la rubrica Detalii contact.

CAT COSTA LIVRAREA?

Livrarea prin curier este gratuita pentru orice comanda cu valoare minima de 199 lei. Pentru comenzile sub aceasta valoare, se va percepe o taxa de transport specifica curierului care presteaza serviciul de curierat (FAN CURIER, SAMEDAY). De asemenea, in cazul platii la livrare/ramburs prin curier si comanda este sub 200 lei, se aplica o taxa de procesare plata la livrare in valoare de 5 lei.

IN CAT TIMP VOR FI LIVRATE PRODUSELE COMANDATE?

Termenul de livrare maxim este specificat pentru fiecare produs. In momentul in care comanda este expediata, va vom anunta prin e-mail. Clientul va accepta comanda in cazul in care aceasta ajunge inainte de termenul maxim specificat. 

Ridicarea comenzii din Showroom se poate face timp de 5 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare) din momentul in care primesti notificarea de ridicare.

ESTE POSIBIL CA MAI MULTE COMENZI SA IMI FIE LIVRATE IN ACELASI COLET?

Daca ai comandat mai multe produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet. Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi.

CE SE INTAMPLA DACA NU SUNT LA DOMICILIU IN ZIUA LIVRARII?

In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi o nota cu informatii despre o noua incercare de livrare. Nota va contine numarul notei de transport (NT) si un numar de telefon pentru a stabili impreuna cu reprezentantul firmei de curierat o noua data de livrare. Ridicarea comenzii din Showroom-ul CROM14 se poate face timp de 5 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare). CROM14 isi asuma costul returului in conditiile in care produsul este returnat din motive care tin exclusiv de nerespectarea standardelor de calitate si a termenului de livrare.

RETUR

POT SA RETURNEZ PRODUSELE COMANDATE?

Daca vrei sa returnezi un produs, ai doua modalitati prin care poti face asta: ridicare de catre Curier sau predarea in Showroom-ul CROM14. Prima modalitate necesita in prealabil completarea unui formular de retur accesand sectiunea Retururi din Contul de Client CROM14. Completarea formularului nu este obligatorie dar este recomandata intrucat usureaza procesul de retur al produsului. Returnarea in Showroom se face direct, fara completarea formularului de retur. Pentru a primi asistenta va rugam sa ne scrieti la adresa office@crom14.ro sau sa sunati la numerele de telefon 0740008016 sau 0730423670.

CROM14 va suporta costul si riscul aferent produsului/produselor returnate. Pentru ambele optiuni trebuie sa tineti cont ca aveti la dispozitie 14 de zile calendaristice de la data primirii coletului (receptia produsului) si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii. Returnarea produsului se va face catre MOOZ SRL (CROM14), Calea Giulesti nr 14, cladirea ISAF, etaj 3, cod postal 060275, Bucuresti, sector 6, Romania.

CE INSEAMNA RETUR RESPONSABIL?

Returnati produsul pe care nu il mai doriti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata. Returnati in mod responsabil. Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stiti ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

EXISTA PRODUSE CARE NU SE POT RETURNA?

In descrierea fiecarui produs poti afla daca acesta nu poate fi returnat.

POT SCHIMBA UN PRODUS COMANDAT?

Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Daca esti interesat de alta marime, in functie de disponibilitatea produsului dorit, poti plasa o noua comanda. In paralel, poti returna produsul care nu ti se potriveste.

CUM RETURNEZ UN PRODUS COMANDAT PRIN CURIER?

Pentru a returna un produs prin curier va rugam sa ne notificati prin e-mail in legatura cu produsul si motivul returului la adresa office@crom14.ro. In cazul returului suma incasata de CROM14 pentru produsele comandate va fi rambursata catre Client. Daca este vorba despre un retur care se refera la un produs cu plata ramburs, clientul va indica un cont bancar in care sa se efectueze plata. Platile se fac numai in RON. De la data la care s-au intrunit toate conditiile de retur si produsul a ajuns la showroom-ul CROM14, plata produselor se va face in maximum 7 zile lucratoare. Pentru orice intrebari legate de modalitarea de returnare a produselor va rugam sa ne contactati prin email la adresa office@crom14.ro sau sa sunati la numerele de telefon 0740008016 sau 0730423670.

CE DOCUMENTE FOLOSESC PENTRU A TRIMITE UN COLET RETUR?

Nu ai nevoie de nici un document. Este suficient returnezi produsul comandat prin curier sau sa aduci produsul direct in Showroom-ul nostru dupa ce te-ai asigurat produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi și este complet, inclusiv cu accesorii. Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele comandate, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

PE CE ADRESA EXPEDIEZ COLETUL RETURNAT?

Returnarea produsului se va face catre MOOZ SRL (CROM14), Calea Giulesti nr 14, cladirea ISAF, etaj 3, cod postal 060275, Bucuresti, sector 6, Romania.

IN CAT TIMP POT RETURNA UN PRODUS COMANDAT?

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora.

IN CAT TIMP PRIMESC BANII INAPOI?

Returnarea banilor se face rapid, in maximum 7 zile, dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul specificat de tine in notificarea transmisa prin email.

CAT MA COSTA RETURNAREA UNUI PRODUS?

Pentru toate retururile costul transportului este GRATUIT prin intermediul companiilor de curierat partenere si in cazul in care returnare se face din motive ce tin exclusiv de calitatea produsului sau de depasirea termanului de livrare.

CE SE INTAMPLA DUPA TRIMITEREA NOTIFICARII?

Dupa ce inregistram notificarea in legatura cu returul, va vom tine la curent prin e-mail si/sau SMS in legatura cu urmatoarele: iti dam de stire cand returul ajunge la showroom, iar dupa ce verificam produsele returnate, te vom anunta daca toate conditiile de retur au fost indeplinite. Dupa aceasta etapa, te informam in momentul in care efectuam plata, reprezentand echivalentul produselor returnate.

CUM RETURNEZ UN PRODUS IN SHOWROOM?

Veniti cu produsele pe care doriti sa le returnati in showroom-ul CROM14. Veti evita asteptarea si veti primi banii inapoi mai repede. Vezi detalii si adresa showroom-ului in sectiunea alaturata cu informatii despre Retur.

Comanzi des si returnezi la fel de des pentru ca nu stii exact ce marime ti se potriveste?

Foloseste TABELUL DE MASURI si schitele de produs care iti indica cea mai potrivita marime in functie de dimensiunile tale.

Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul?

Va rugam sa aveti in vedere impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la efortul nostru pe care il depunem pentru a sustine un brand in piata din Romania.
 
Limitarea dreptului la retur gratuit in 14 de zile

Societatea MOOZ SRL isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 14 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.

DREPTUL DE PROPRIETATE

Dreptul de proprietate asupra produselor livrate ramane la CROM14 pana in momentul in care contravaloarea produselor intra in contul CROM14.

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.